Subject: [POTENTIAL PHISHING]Koolitus ettevõte
From: "Corpus Meeskond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 15 Aug 2025 09:13:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Kirjutan teile ettevõttest nimega Corpus Coaching. Korraldame treeningu ning 
tervisealaseid koolitusi nii treeneritele kui ka tervishoiutöötajatele.

Saatsin ühe tulevase koolituse info Eesti Perearstide Seltsile, kuid sealt 
tuli vastus, et nad ei jaga meie koolituse infot enda liikmetega, sest 
perearstid ei saa sealt resertifitseerimispunkte.

Ometi käivad meie koolitustel tervishoiutöötajad erinevatest haiglatest üle 
Eesti. Tullakse koolituse sisu, mitte punktide pärast.

Kuna me nüüd aga sellise probleemiga põrkusime, kus isegi informatsiooni ei 
olda valmis jagama, sest punkte ei saa, siis uuriksime, et kas ja kuidas 
oleks võimalik Corpus Coaching ettevõtet vastavalt sertifitseerida?

Lisan veel infoks, et treenerid saavad meie koolitustelt 
resertifitseerimispunkte.

Panen siia ka tulevase koolituse info, kust see poleemika alguse sai. 
Lisasin manusesse ka koolituse plakati.

Koolituse info:

*	Pealkiri - "Kroonilise valu kaasaegne käsitlus"
*	Koolitaja - Füsioterapeut Taavi Metsma
*	Toimumise aeg - 13. September kell 10.00-16.00
*	Toimumise koht - Sparta Spordiklubi (Pärnu mnt 139c, Tallinn)
*	Koolituse maht 8 akadeemilist tundi
*	Maksumus 179.- EUR
*	Registreerimine: https://www.corpus.ee/koolitused-treeneritele
*	Koolitus koosneb nii teoreetilisest kui praktilisest õppest

Koolitusel käsitletavad teemad:

*	Valu olemus ja neurofüsioloogia - mõistete õpe nagu notsitseptsioon, 
tsentraalne sensitisatsioon, neurotagid, platseebo/notseebo, BPS valumudel, 
valu jaotamine tekkepõhjuse järgi notsitseptiivseks, neuropaatiliseks ja 
notsiplastiliseks.

*	Valu hindamine - Kliiniliste ohumärkide ehk “punaste lippude” ära 
tundmine, valu komplekssuse kaardistamine, anamneesi võtmine, kroonilise 
valu tekkeriski ja liikumisega kaasnevate barjääride hindamine, 
hindamismeetodite tõenduspõhisus.

*	Valuravi ja valualane õpe - Erinevate levinud sekkumiste tõenduspõhisus, 
kroonilise valuga kaasnevad liikumissoovitused ja suhtlusstrateegiad. Valu 
õpetamine kui sekkumisviis. Harjutuste roll valuravis.

*	Valu ja liikumine - Grupitöö ja praktikum harjutustel baseeruvatest 
teraapiatest ja harjutustega progresseerumisest krooniliste valu korral. 
Juhtumianalüüsid ja kokkuvõtted.

Tervitades,

Reigo Adamson
 <tel:+372 55632211> +372 55632211
www.corpus.ee <http://www.corpus.ee>